Silverrosen

Alla inlägg under februari 2010

Av Karin Lööf - 21 februari 2010 14:29

Jag städade lite bland mina gamla papper idag, och det behövdes kan jag säga eftersom jag hittade saker från 2003! Hittade iaf en massa roliga saker som jag totalt glömt att de fanns!

  


Teckningar gjorda av mig och Natta

          


Manus till pjäsen vi skulle gjort i Spånga

 

Biljett till studentskivan

 

Nån konstig barnbok jag gjort

 

Påskkort gjorda av mina Skapisbarn (två av dem har jag nu i min vfu-klass, vad är oddsen för det?)

 


Diplomet då jag slutade på kulturskolan efter 10 år!

   

Av Karin Lööf - 10 februari 2010 21:37

Vet inte varför jag fortfarande bryr mig..men ibland får jag för mig att gå in på min kamratsida. Varje gång jag gör det (typ 1 gång i halvåret) så har jag fått massvis av gb-inlägg av en massa sorliga gamla människor som tror att de har en chans att få ut något av att skriva till mig, att de kan få min msn genom att skriva att jag är söt.. men mig lurar de inte så lätt! Aldrig i livet att jag skulle ens ge en anblick till en mejladress till främlingar som bara är ute efter en sak, och alla vet nog vad! Tycker dessa människor ska ta och skaffa sig ett riktigt liv istället för att skriva till en massa unga tjejer och försökra smickradem till att göra något.. SJUKT! Äckliga, men mest sorgliga människor!! GE ER!!

  

Av Karin Lööf - 6 februari 2010 21:57

Mums vad gott!    

  

Av Karin Lööf - 5 februari 2010 23:45

Andra kvällen nu som jag är uppe för att baka bröd. Förra gången blev de dock minismå limpor som skulle vara stora.. undrar fortfarande vart jag misslyckades!   

Idag blev det iaf nytt försök med annat bröd! Små frallor med pumpakärnor.. låter det inte gott!?    De ska stå i kylen för jäsning under natten så jag får inte veta hur de blev förrän imorn.. hoppas på att jag inte misslyckats denna gång också!!

  

Av Karin Lööf - 2 februari 2010 23:01

Tror att de snabba växlingarna mellan kallt och varmt börjar komma ikapp mig nu.. jag som klarade mig så länge!! Orkar inte bli sjuuuuk     

  

Ovido - Quiz & Flashcards