Silverrosen

Alla inlägg under december 2010

Av Karin Lööf - 30 december 2010 23:16

Varit på födelsedagsmiddag med Henriks familj. Har haft det supertrevligt och fått en massa god mat :) Tårta fick vi också vilket Henrik inte trodde han  skulle få nå mer av idag ;)

Men imorn är det nyår och då ska man väl vara uppe länge så kanske bäst att man tar och sover en stund så man är pigg och glad :D

  

Av Karin Lööf - 30 december 2010 15:47

..har tvingat min söta pojkvän att starta en blogg som har redan fått en massa läsare på :D Läs här! 

Han fick även tårta och presenter på sängen, är jag inte söt!? :D mjau

  

Av Karin Lööf - 29 december 2010 23:46

Varit på föreställning med Henrik och far hans + lite extra folk..

lite väl udda för min smak men det va en upplevelse ;)

Tombola Tragique

  

Av Karin Lööf - 29 december 2010 09:19

Då är man dödstrött när man måste vakna vid 09!

Måste seriöst göra något åt min dygnsrytm! Men det får nog bli efter nyår för då kommer den ändå bli förstörd igen :P

  

Av Karin Lööf - 29 december 2010 02:04

Då är man uppe till 02, utan att vara det minsta trött, och målar med fingerfärg :D

  

Av Karin Lööf - 28 december 2010 23:46

Varför blir man vuxen och skaffar sig ett tråkigt jobb när man kan spendera dagarna med att måla med fingerfärg!?

Pax för att bli liten igen, fingerfärg är superkul!

  

Av Karin Lööf - 28 december 2010 16:02

Va så stört trött igår kväll, va fan inte levande.. tror min förkylning fortfarande sitter i lite :P Vaknade inte förrän vid 13, hade kunnat sova längre men kände att jag borde gå upp och göra lite nytta, inte för att man hinner göra så mycket:P

Har iaf gjort en to do lista som jag måste komma igenom innan jag åker till indien (om drygt 2 veckor). Längre har jag inte kommit, borde ha pluggat, får försöka med det lite senare.. nu måste jag iaf ut med vovven, va åratal sen jag va på promenad då jag har problem med foten. Är fortfarande inte bra men ha ilägg i skorna så jag kan iaf gå lite.. men det blir ingen lång prom.


Och ja jag vet att jag varit extremt dålig på att blogga på sista tiden men jag har verkligen inte orkat, ibland är det så! Jag tänker inte ens lova att detta kommer vara en början på att jag börjar blogga regelbundet igen, för det håller jag ändå inte.. lika bra att inte lova något! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards