Silverrosen

Alla inlägg under maj 2010

Av Karin Lööf - 10 maj 2010 14:14

Jag försöker plugga, ärligt jag gör det..! Men så tar jag en paus för att orka fortsätta.. och när pausen borde vara slut så är den för skön och rolig (inga misstolkningar!) så jag orkar inte fortsätta! Min paus är att titta på serier på datorn och för tillfället ser jag på Dharma & Greg. Dessa program går på Youtube så det är bara ett klick så kan man se nästa avsnitt direkt. (Även för att fortsätta se ett avsnitt då de är uppdelade i 3) Men eftersom det är så skönt att ligga under mitt täcke så orkar jag inte resa på mig för att klicka, därför använder jag mina tår.. och jag börjar bli sjukt bra på att styra pilen med min tå också.. vilket betyder att jag tagit på tok för mycket paus och gjort på tog för lite skrivande.. Hur ska jag nånsin kunna bli klar med uppsatsen på 2 veckor i den här takten!? Shise

  

Av Karin Lööf - 6 maj 2010 16:39

Jag lyckades med mitt mål, jag har skrivit klart alla PM och skickat in dem så nu kan jag ignorera den kursen ett tag! Men så kollade jag min mejl där min handledare i den riktiga kursen säger att om jag inte skickar in inledning och sammanställning av resultat senast imorn så bör jag ta "avbrott i kurs"!:( Så det är ju bara för mig att fortsätta skriva, ingen vila här inte!:(

FAAAN vad jag hatar detta!

  

Av Karin Lööf - 6 maj 2010 12:12

.. att skriva alla resterande PM = 3 stycken!

Good luck me!  

  

Av Karin Lööf - 2 maj 2010 16:24

Borde verligen skriva på min uppsats men jag har noll motivation att ens vilja göra den. Dör av uttråkning varje gång jag kommer på att jag verkligen borde skriva. Antar att allt dog totalt när jag missade första seminariumet och kom efter i skrivuppgifterna. Hur mycket jag än försöker komma ikapp nu så går det inte för min praktikskola sätter stopp för det.. så därför har jag inte ens orkat göra förra veckans uppgift, suck på mig! Min lärare sa att jag kunde skicka in den idag istället kl 14 eller ta med den imorn, gissa vad jag valde!?:P Varje dag så tänker jag att jag ska skriva det på kvällen, för av någon anledning skriver jag bättre på kvällen. Men när kvällen väl kommer så orkar jag alldrig så då blir det mer och mer uppskjutet.. suck på mig! Försöker nu öka min motivation med glass och chips, men det verkar inte heller funka.. hur ska jag nånsin bli klar med detta arbete?

  

Ovido - Quiz & Flashcards